~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Inte ok.

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig ledsen. Jätteledsen i hjärtat. Jag vet inte vad det beror på, men det känns inte bra.
Har drömt massa mardrömmar inatt om mina katter och min lillebror, helt sjukt. Så jag har vaknat och varit kallsvettig cirka 5 ggr inatt. Bara usch.

Sen är det tråkigt grått väder, jag känner mig stressad och trött och jag hinner aldrig göra allt jag vill hinna göra.
Näe. Idag är inte min bästa dag helt enkelt.

Skulle lätt kunna lägga mig ner och gråta en liten skvätt. Men sånt går inte för sig på jobbet. Nej absolut inte.
Hur skulle det se ut? Receptionisten ligger i fosterställning bakom receptionsdisken och hulkar. Fin PR för företaget. :P

Nästa vecka ska jag åtminstone på kurs, en-dags-kurs i kassaprogrammet jag jobbar i. Det ska bli riktigt kul!
Jag får väl tänka på det idag, så att man kan vara glad och trevlig mot eleverna.

När jag kommer hem ikväll ska jag äta en chokladboll och grina, ska försöka hitta lämpligt tv-program att grina till. Animal Planet funkar utmärkt, dom har alltid program om ledsna hundar, små kissekottar utan hem och bråkande björnar där ena björnen blir skadad och rädd. Sånt grinar jag till som en liten bebis.
Funkar utmärkt att få utlopp för känslorna till!

Men nu ska jag sluta babbla om mitt random ledsna humör.

Jag ska dricka äckelkaffe och knappa dator.
Över och ut!

KOMMENTARER:

  • Janet säger:
    2010-04-29 | 11:51:41

    Nää usch! Det är ju precis så som jag känner mig idag, fast minus mardrömmarna om kissarna och lillebror.. :(

    Ring mig när du slutat jobbet snälla så vi kan prata iaf, för det kan vara så att mitt hjärta är Extra ledsamt nu bara för att jag inte fått nån Mija-dos på länge! Puss på du

  • Mija säger:
    2010-04-29 | 11:57:53
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/

    Janet min nyponros! SJälvklart ska jag ringa dig efter jobbet, du brukar ju vara som en liten extra dos solsken i livet! Gud va poetisk jag kan vara. ;)

    Men en telefonfika tackar jag inte nej till. Ringer ikväll! PUSS!

Kommentera inlägget här: