~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Skattar mig lycklig.

Kategori: Allmänt

Jag ska skatta mig oerhört lycklig. Jag har världens finaste Sambo och världens finaste vän J som båda livar upp min dag när jag mår sämst.
Älskade Sambo skickar sms och fina kommentarer på facebook, vi ses ju inte idag eftersom han jobbar så sent, så minsta lilla gest betyder massor. Och J, hon skickar också så fina saker. Mina hjärtan. <3

Så nu såhär på kvällskvisten känns det bättre, jag får en stund för mig själv, tittar på Det Okända och snart kommer J över en sväng för en snabbfika.

Men imorrn är det fredag, då kan väl ingenting gå fel?! *peppar peppar ta i trä*

Så nu ska jag ta mig en liten chokladboll eftersom det har jag lovat mig själv. ;)

Över och ut!

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2010-04-29 | 20:01:17
    Bloggadress: http://grewe.blogspot.com

    När man mår så där är det sååå himla skönt att ha flera axlar att luta sig i mot.

    Ses i morgon.

    Kramkram

Kommentera inlägget här: