~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Fridig.

Kategori: Vardagen

Har totalt fastnat på det här med i-sprikit, haha, kan inte lägga av. Jag har blivit beroende! ;P
Men nu kör vi en fredagstradition, snodde däremot en ny lista av min J, tänker inte länka, för den bloggen är privat. Sorry kompisar.


SENASTE

1. Kompisen du träffade:
Det var min P och hennes dotter. Mys!
2. Personen du pratade I telefon med: Sambo.
3. Du fick SMS av: P igen. :)
4. Du kramade: Mamma.


IDAG

5. Kläder:
Mörka jeans, Ellströms T-shirt och limegröna strumpor. Haha!
6. Bättre än igår: Att jag har kort dag på jobbet.


IMORGON

7. Är det:
underbar lördag!
8. Planer: Åka med mamma och Sambo för att kolla nya soffor, skinn såklart och sen köra en vända till Media Markt för att köpa film, musik och spel. :D
9. Något tråkigt som händer imorgon: Hoppas att allt ska vara roligt. :)


FAVORIT

10. Nummer:
16
11. Färg: Vinröd.
12. Årstid: Försommar.
13. Saknar du någon?: Ja 
14. Humör för tillfället?:
Glad, men trött!


FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse?: 
Stängde av klockalarmet och sträckte på mig.
16. Vad åt du sist?: Rabarberyoghurt.
17. Vad irriterar du dig på?: Sömnbrist, långa arbetsdagar och när jag hungrig och inte får äta, så blir jag ett monster. ;)
18. Tror du på distansförållanden?: Jo, om man verkligen kämpar för det.
19. Vem tänker du på just nu?: Jag tänker på min storebror, är så glad över hans nya boende i Uppsala. :)
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Haha! Näe det tror jag inte.
21. Vart reste du sist?: Förra sommaren var vi på Mallorca, men senaste roatripen var upp till Timrå i juni.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var i Uppsala hos Storebror och åt tårta. :)
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Har hört att jag liknar båda, men enligt mig själv så liknar jag pappa till utseendet och mamma till sättet.
24. Ler du ofta?: Så mycket att jag får kramp ibland. ;)
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Givetvis kärlek. Jag kan leva med att vara en oinspirerad fulkärring, men jag vill vara en oinspirerad fulkärring som fortfarande har min Sambo. <3
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min.
28. Vilken färg har din tröja?: Svart.


SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Njae, svär mest.


GLÄDJE

32. Är du en glad person?:
Jo, det är jag nog!
33. Vad gör dig glad?: Familj, vänner, påhitt, semester m.m.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Saken är ju att jag är jävligt bortskämd med mitt liv. Jag har det BRA. Men givetvis är man aldrig nöjd. Finns småsaker jag vill ändra på/ha, men jag är nog rätt lycklig.
35. Är lycka överskattat?: Absolut inte.
36. Kan musik göra dig glad?: Självklart!


KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
Mina vänner och min Sambo.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Självklart.
39. Har du en flick/pojkvän?: Japp.
40. Är du nöjd med det?: Väldigt nöjd. :)
41. Är du kär?: Mmm, vill bara äta upp honom. :D

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: