~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Jag gör en J**et.

Kategori: Allmänt

Jag drar en klassiker och härmar J**net idag.
"Jag är såååå trött, ingen förstår hur trött jag är, ingen har någonsin varit såhär trött!"

Precis så känns det idag, jag blev skitarg på alarmet imorse, jag som trodde klockan var mitt i natten. Det blev bara "neeeeeej!"
När jag körde till jobbet så kom jag på mig själv med att vara totalt ofokuserad och bara körde av ren vana, sånt tycker jag är läskigt, då har man ingen handlingsberedskap om det händer något.

Nu sitter jag på jobbet och känner mig bara som ett tomt skal.
Varför är det så tungt att jobba på sommaren? Det är ju ljust och varmt, man borde ha jättemycket energi?!

Nåväl. Snart är det ju midsommar, då är man ledig. Sånt gillar vi. :)
Vi ska fira midsommar hemma med min familj. Vi bestämde att vi ska bjuda min familj på midsommarmiddag eftersom allihop har hjälpt oss så mycket med kattvakt, målning av hus, tapetsering och allt som hör till.
Det ska bli jättemysigt faktiskt. Bara ta det lugnt.

Resten av den helgen blir nog att spela tv-spel med Sambo. Haha!
Så får vi se om vi får finbesök från Oxelösund eller om jag åker dit. Ska bli jättekul faktiskt. :)

Men nu är det som alltid, time to get back to work. :/

Över och ut.
Kommentera inlägget här: