~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Kärlek.

Kategori: Vardagen

Har pratat med flertalet vänner ikväll, både på nätet och via telefonen och jag blir alldeles varm i hjärtat.
Alltså. Alla mina vänner - detta är ett inlägg till er.
Jag vill bara säga att jag uppskattar er så enormt mycket! Ni är min andra familj.

Mina vänner är personer som jag skulle kunna göra allt för och jag försöker alltid att ställa upp så mycket jag bara kan! Det gör jag för att jag vill och för att jag älskar er alla för de personer ni är!

Man kan aldrig säga det för ofta, men ni är alla bäst på era olika vis och fortsätt vara de ni är.
I mina ögon är ni alla perfekta. <3

Jag är osäker på ifall jag får skriva ut era namn, men jag hoppas att ni alla och envar förstår att jag inkluderar just er i min andra familj. :)

Älskar er mina pluppisar!

KOMMENTARER:

  • Janet säger:
    2010-06-29 | 18:50:39

    Men åååååh!! Hur underbar är inte du då finaste? <3<3

  • Mija säger:
    2010-06-29 | 19:03:27
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/

    Janet min nyponros! Du är minst lika underbar, säkert en skvätt mer! Love you! <3

  • Idargabrielle säger:
    2011-02-17 | 15:51:27
    Bloggadress: http://idargabrielle.blogstie.com

    Merci for all the wonderful writings

Kommentera inlägget här: