~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Tisdagsgäsp

Kategori: Allmänt

Sitter här ensam hemma på kvällskvisten, karln min kommer hem om ca en halvtimme. Vill så gärna ha en puss och en kram innan jag kryper till kojs. Vi ses inte mycket nu i veckorna eftersom vi jobbar om varann, så varje liten sekund, varje liten kärleksförklaring blir viktig.

Fick lite blodad tand när jag gav boktipset, så någon gång inom snar framtid tänkte jag lägga ut lite filmtips också. Film är min andra stora passion i livet, inte helt oväntat ser jag mest skräck. ;)
Ska försöka lägga in några filmer inom andra kategorier också, finns ju rätt bra komedier också.

Näe, nu ska jag nog ta och vika lite tvätt innan det blir alldeles för sent. Alltid har man något att pyssla med i hemmet. :)

Godnatt! Över och ut.

Kommentera inlägget här: