~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

<3 Mamma.

Kategori: Allmänt

Idag är det mors dag. Man ska hedra sin mor. Men alltså. Jag älskar min mamma varje dag och jag har inga problem med att uppskatta henne varenda sekund, varenda minut osv. Så alla dagar är mors dag för mig. Eller familjens och vännernas dag. För jag visar gärna ofta hur mycket dom betyder för mig.
Men iallafall. Jag älskar min mamma! <3

Det är söndag idag. Brukar vanligtvis sitta här med söndagsångest. Men inte idag. :)
Det är vackert väder, helgen har varit bra och jag och Sambo ska väl åka iväg till Skansen idag om dom har öppet, måste kolla sånt. Man vet ju aldrig med söndagar. Är Skansen inte öppet så tror jag nog att det blir en runda minigolf. :)

I fredags hade jag superskoj med Haninge-S! Vi var på Kellys och Vampire Lounge. Vampire är ett av mina favoritställen, det ser ut som man klivit rätt in i en Tim Burton-film, ner i en källare fylld med döskallar, röda lampor och zebrarandiga fåtöljer. We likes it. :)
Dessutom gör dom fantastiskt goda drinkar, för runt 80 kr. Det är inte illa pinkat.
Jag och Haninge-S hann prata om allt och ingenting, vi har ju inte setts på drygt ett halvår, så vi hade lite att ta igen. Hon var så fin och såg så fräsch ut, det är kul att hon lever sitt liv nu efter skilsmässan. Jag är glad att hon mår bra. <3

Igår var jag och Sambo bara hemma och latade oss. Städade huset och såg en massa filmer, det var horisontellt läge i båda sofforna hela kvällen. Behövligt. Jag somnade såklart i soffan till sista filmen, det är ju min grej!

Så idag är vi pigga och fräscha och solen lyser, så man bara måste spendera dagen utomhus. :)

Ha en bra söndag.

Över och ut!
Kommentera inlägget här: