~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Fina fredag. :)

Kategori: Allmänt

Idag är en riktigt bra dag, det känns i hela mig. :)
Har inte jobbat idag utan varit på möte hela dagen, min kollega S förgyllde hela mötet. Det är sjukt roligt att ha någon på jobbet som har samma humor som mig, we like it very much! :)
Men nu kör vi fredagstraditionen. :)

DAGENS VILL HA: Solsken, vill sitta på uteservering ikväll.
DAGENS KLÄDSEL: Just nu: svart tunika, vitt linne, mörkgrå byxor. Ikväll: Jeans, svart tunika och stövlar. :) 
DAGENS SMINK: Ska kleta på lite extra tills ikväll, blir lite puder, kajal och sånt skojigt.
DAGENS FRISYR: Plattat, utsläppt.
DAGENS HÄNDELSE: Att jag ska träffa söta Haninge-S i stan för att dricka nån öl och prata strunt! <3
DAGENS LÅT: Dundrade Sabaton - Attero Dominatus i bilen. ^^

DAGENS PLANER: Fixa mig i lugn och ro, sen blir det mot hufvudstaden. :D
DAGENS SAKNAD: Snygga kläder! Hela garderoben är fulproppad men jag har inte att ha på mig!
DAGENS DUMMASTE: Än så länge inget dumt.
DAGENS SJUKA: Mitt grin-skratt vid lunchen på mötet, skrattade så det kom tårar. :D 
DAGENS DROG: Vänskap. Är oerhört beroendeframkallande. ;)
DAGENS ROLIGASTE: Kvällen med Haninge-S ju!
DAGENS FAVORIT: Ölen som jag om några timmar kommer att dricka.  
DAGENS KÖP: Handlade mat på Maxi, men även en ny mascara och ett snyggt armband.
DAGENS GODIS: Chokladbiten efter lunchen, sjuuuukt god!
DAGENS HUMÖR: Jätteglad. :)
DAGENS ORD: Kiss. HAHA!

Ha en trevlig fredag vänner. Det ska jag ha! :)

Över och ut.

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2010-05-28 | 16:20:51
    Bloggadress: http://grewe.blogspot.com

    Detsamma sötnos;)

    Hehehehe snopp.......;)

    Ha det sååå jätte kul nu ikväll.

    Kraaam

  • Patricia säger:
    2010-05-29 | 08:05:30

    Men allvarligt, jag va ju också ute i stan igår med anja en sväng och sen med jobbet. Hade ju varit skoj att ses ju!!!!!

  • Mija säger:
    2010-05-29 | 14:04:14
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/

    Sabina - hade en så sjukt trevlig kväll, känner mig som en ny människa idag, inte ett dugg sliten. Bara glad över att jag hade en så kul kväll igår. :)

    Hoppas du har en bra helg! Kraaam!



    Trici - Men ååååååh, att vi inte kollade upp det innan, vi var på Medis hela kvällen, Kellys och Vampire Lounge, hittade en ny favoritdrink på Vampire - Rasberry Pineapple, den måste du smaka! :)

  • Patricia säger:
    2010-05-29 | 20:40:43

    Men allvarligt, jag va runt där hela tiden jag också, först på 54, sen la cucaracha, sen ljungrens och sist patricia. Fy fan va kasst, typ enda gångerna vi stugsittare går ut kollar vi inte ens av me varann... Jäkla apor!!! Får hitta ett aw-datum snart dårå!! :)

Kommentera inlägget här: