~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Sur.

Kategori: Vardagen

Sömntabletten funkade inte inatt. Har sovit 2 timmar.
Är absolut inte på humör för några "vad var det jag sa" eller "goda tips och råd". In fact, säg inget alls.
Jag är sur och trött och det känns som att hela min helg är förstörd.

Tur att jag ska på bio imorrn och bli halvt ihjälskrämd av Paranormal Activity 2, för sånt gillar jag ju åtminstone.


Men.... jag tänker inte ge upp än, ska prova en ny tablett ikväll och tvinga Sambo att sova i gästrummet, för jag ska, med alla medel, SOVA.

KOMMENTARER:

  • Patricia säger:
    2010-11-03 | 19:59:49

    alltså om jag fick bestämma, vilket jkahg endast får när det kommer till cancerpatienter skulle du ha lite propavan också! det e emot att man vaknar tidigt kan man säga. :) men det e ju bara min erfarenhet av att däcka folk, har aldrig provat det själv :)

Kommentera inlägget här: