~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

T minus 4 timmar.

Kategori: Vardagen

Har känt mig lite låg sen igår. Beror mycket på tankarna som kretsade kring sjukdom och liknande tror jag.
Jag skänkte iallafall 50 kr till Barncancerfonden och 100 kr till Rosa Bandet igår. En liten klapp på axeln ska man väl ha för att man gjort något åtminstone.

Men idag är det fredag! Fredagarna är ju sjukt underbara, man vaknar med ett leende på läpparna, för arbetsdagen är kort och sen är det frid och fröjd. :)

Vi kör på traditionen tycker jag.

DAGENS VILL HA: Bra humör!
DAGENS KLÄDSEL: Jeansleggings, svarta stövlar, svart, grå mönstrad tunika.
DAGENS SMINK: som alltid.
DAGENS FRISYR: Nytvättat, lockigt hår i tofs, det gamla vanliga. :)
DAGENS HÄNDELSE: Inte planerat så mycket, men det blir väl typ...tvätt, när jag kommer hem?
DAGENS LÅT: Hela nya skivan med Volbeat, så otroligt bra bilmusik!

DAGENS PLANER: Jobba, tvätta, storhandla. Och sen latmaska sig.
DAGENS SAKNAD: Frukost. Jag är hungrig!
DAGENS DUMMASTE: Vet inte?
DAGENS SJUKA: Prata inte sjukdom mer tack. :/
DAGENS DROG: Såklart kaffe latten. Kaffet är livsnödvändigt. ;)
DAGENS ROLIGASTE: Faktumet att man är ledig om cirka 4 timmar. :D
DAGENS FAVORIT: Solskenet!
DAGENS KÖP: Blir storhandlingen ikväll på Maxi.
DAGENS GODIS: Har lakrits hemma. :D
DAGENS HUMÖR: Mittemellan.
DAGENS ORD: Många, pratar för mycket. ;P



EDIT: Favorit för dagen har ändrats (självklart älskar jag solsken, men det får bli åsidosatt), dagens favorit är nämligen *trumvirvel* min jobbarkompis S! Tadaaaaa! Hon är favoriten idag för att hon är rolig, snäll, rar och bäst! (Sen att hon är värsta pinglan är ju bara en självklarhet!) S - hade jag inte haft Sambo så.... Haha! ;)

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2010-10-29 | 14:47:13

    Naaaaaaaaaw söt du är;) Ja men då så vi är varandras favosar idag då,) Toppen.

    Hoppas din helg blir alldeles underbar å jag hoppas jag får sällskap av någon vuxen hela helgen,) hehehe.

    Ses på måndag snygging,

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentera inlägget här: