~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Hej lilla fredag!

Kategori: Vardagen

Alltså. Min bebis är en morgon- och kvällsbebis. Varje morgon när jag precis kommit till jobbet så har vi fight club i magen. H*n tränar säkert MMA där inne eller något, för det spänner, pluppar, donkar och har sig. Haha! 

Sen på kvällen när man lägger sig ned i soffan vid 21-tiden så har vi raveparty. Då ska det skuttas, hoppas, dunkas och ha sig. :)
Men det är underbart, jag ska väl skatta mig lycklig som känner min bebis varje dag. :)
Den här veckan har gått superfort, kanske för att man varit totalt uppslukad av jobb. Men det gör inget. Nu är det snart helg igen. :D
Vi kör på fredagstraditionen.

DAGENS LÅT:  Rammstein - Alla låtar just nu. Taggar inför konserten i februari! :D

DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, stövletter och en blå-vit-röd-rutig mammaskjorta. :)

DAGENS DUSCH: Ikväll. När jag kommer hem. :P

DAGENS FRISYR: Utsläppt, lockigt och luggen är kidnappad av ett svart diadem. :)

DAGENS MAT: Har frukostfralla med till jobbet, sen lunch med mor och restaurangbesök ikväll. :)

DAGENS HÄNDELSE: Jaadu, inte är det jobbet iaf. ;)

DAGENS PLANER: Jobba, luncha, powernapa, middag ikväll, sen hem till Sambo och gosa i soffan!

DAGENS VILL HA: Något att sysselsätta chefen med så jag slipper ha honom hängandes i repan! 

DAGENS SAKNAD: Spotify, får inte igång skiten. :((((

DAGENS DROG: MUSIK!

DAGENS TRÅKIGASTE: And the price goes to......JOBBET!

DAGENS KÖP: Handlade frukostmackan på OKQ8 på väg till jobbet, sen blir det väl att man betalar sin middag kanske? Jag är inte sån som tar springnota. ;)

DAGENS GODIS: Allt mat får räknas som godis idag. :)

DAGENS HUMÖR: Jodå, det är okej, men jag kan bli surpuppa vilken sekund som helst, eftersom chefen titt som tätt stör mig här. Plö.

DAGENS SJUKA: Mina stackars fötter. Sååå svullna på kvällarna när man kommer hem. :(  

DAGENS KOMPLIMANG: Ingen än.

DAGENS SKRATT: Det kommer nog senare.

DAGENS BILRESA: Jaaa, som alltid, detta eviga åkande mellan Märsta och Kista. Snart är det över. :D 

DAGENS GRÅT: Kanske grinar lite glädjetårar senare idag, men annars ska jag väl inte öppna kranen tycker jag. ;)

DAGENS DRYCK: Vatten såklart.

DAGENS LÄNGTAN: Till vi flyttar till vår efterlängtade jääättefina 4:a! Ååååh. :D

DAGENS SPAN: Inget/ingen.

DAGENS KÄNDISSPAN: Näe, inte här heller.

DAGENS TELEFONSAMTAL: Har faktiskt inte ens pratat i telefon än.

DAGENS PERSONER: Mina vänner. :)


Bjuder på en uppochnerkatt bara för att idag. :)
Kommentera inlägget här: