~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Rollercoaster.

Kategori: Vardagen

Man undrar om bebis har ravefest idag. Det snurras och kickas till fördärvelse i magen idag. Inte det skönaste kanske, men ändå blir jag så lycklig att ögonen tåras. Mammas lilla minikotte. :)

Fick brev från KS igår på posten. Har ny UL-tid den 2/4. Då är jag i v. 35. Då borde dom väl fasiken se vad det är för en liten alien i min mage? Haha! Flicka eller pojke?

Idag mår jag bättre än igår, åtminstone på sovfronten, fick 5 timmars sömn inatt, det räknas som lagom för mig. Låg imorse och lyssnade på ena kissekottens purrande och kände mig utsövd redan vid kl. 5.
Det är som det är.

Tror dock att jag håller på att bli förkyld. Men det är väl smällar man får ta när vädret dummar sig såhär. Igår var det 10 grader när jag åkte till jobbet på morgonen. Imorse var det -3 grader. Mysko.
Har ingen större lust att vara sjuk just nu, det har man väl aldrig?
Har liksom inte tid. Så mycket som jag har att ordna på jobbet. Alltid detta jobb. Ibland tror jag att mitt liv kretsar kring kontoret. :P

Appropå det så ska jag fortsätta här nu. Känns som jag suttit här i tusen timmar redan. Så är det tusen timmar kvar till hemgång. :(

På återseende!


Ravepartybebis i min mage. <3



Kommentera inlägget här: