~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Äntligen Fredag!

Kategori: Vardagen

Så återigen är det fredag, denna underbara dag. :D
Har lite träningsvärk sen igår, men det är bara skönt. Pain is pleasure som det så fint heter. ;)

Tänkte dra en fredagstradition när jag ändå är igång.


Dagens humör: Här är det bara prima skinka, är på topp. :)
Dagens händelse: Nja, blir väl till att städa både på jobbet och hemma!
Dagens föda: Har än så länge fått i mig en banan och lite yoghurt.
Dagens nyhet: Att Sambo ska på arbetsintervju på måndag. Håller tummarna ashårt att det går bra, så att han får jobb närmare hem!
Dagens dricka: Kaffe Latte, såååå förutsägbart. ;)
Dagens beroende: Är grymt sugen på allt sött. Försöker att rehabilitera bort mitt sockerberoende, det är inte lätt, hela veckan har jag suktat efter godis. Men får snällt vänta till imorrn.

Dagens dumma: Att jag glömde min lunchmacka hemma, kommer svälta lite.
Dagens glada: Att jag åker hem om ca 3 timmar. :D
Dagens kläder: Gråa jeansleggings, randig stickad tröja, vinterstövlar med vitt fluff.

Dagens tanke: *hjärnan säger inte så mycket, men magen morrar*
Dagens umgänge: Datorn på jobbet. Haha!
Dagens frisyr: Oborstat, utsläppt. Det lockar sig liksom av sig själv, så man behöver inte göra nåt. :)

Ha en fin fredag allihop!

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2011-01-28 | 15:59:23

    Härligt med superglada Mijauz sånt gillas big time.

    Ha en fortsatt härlig fredag du med vännen. Min lediga vecka går alldeles för fort här men men;)



    Kramkram

Kommentera inlägget här: