~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Gamla gubben

Kategori: Vardagen

Grattis Storebror som fyller 32 idag!

Jag firar dig med att sitta på jobbet och ha ENORMA smärtor i ryggen! Wohooo! Skulle kunna göra en liten dans som en stelopererad tant, men det gör jag inte. ;D

Ska till Uppsala ikväll och äta middag med familjen för att fira bror. Så länge jag slipper köra så ska det nog bli jättebra tror jag. Förväntar mig även tårta efter middagen. ;)

Ska nog rensa väskan och se om jag har någon värktablett. Kan man skölja ner tabletter med kaffe tro? :P


Min "lilla" storebror. :)

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2011-07-27 | 16:14:35
    Bloggadress: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

    sv; Jag tycker att Leila är skitsöt vilket fall som, hon on har ju pendlat mycket i vikt dessa år hon varit tv profil. (inte så jävla konstigt, haha, så mycket gott hon bakar!!)



    och du din snygga fan, jag har sett bilderna på dig, jag tycker du ser grymt bra ut!! ;)



    Och grattis till brorsan din, hoppas ni får en mysig dag i uppsala! :)



    Puss och Kram // Baby Boo

Kommentera inlägget här: