~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Gnälltant much?

Kategori: Vardagen

Seriöst, nu börjar bloggen bli en såndär gnällkärring-blogg med diverse krämpor och annat man klagar på.
Jag börjar känna mig förkyld. Så jävla typiskt. Haha!
När jag vaknade imorse så var hela huvudet fyllt av bomull och jag känner mig hängig och jag är snuvig.
Men fuck, jag tänker inte ligga och oja och aja mig hemma i helgen, jag ska umgås med svärisarna och göra roliga saker! :P

Vi kör en fredagstradition och hoppas att jag glömmer bort förkylningen en stund:

Dagens borde: Sluta vara en tönt som klagar hela tiden. Haha!


Dagens frisyr:
Har fångat in alla crazy hårstrån i en tofs, sen dödat det med hårspray, sedär, skitfint. :P


Dagens smink:
Det där vanliga, ögonbrynspenna, mascara och rouge.

Dagens klädsel: Jeanskortbyxor, grön tröja med knäppning fram och svarta ballerina.  


Dagens planer:
Hem och avsluta min städning efter jobbet och kanske hinna fika med mor min.


Dagens materiella vill ha: Frukost. Ska nog stjäla en macka från jobbet.


Dagens fundering: Man borde kanske dopa sig med diverse så man slipper ha ont/bli sjuk/sova dåligt?

Dagens beroende: Cappuccino! :D

Dagens tråkigaste: Föra statistik över MC-lektioner, kanske inte det mest actionfyllda jag varit med om. ;)

Dagens längtan: HEM! ;)

Dagens superlängtan: Semester om ca en vecka! :D

Dagens tidning: Slökikade lite i DN som låg här på jobbet. Tråkig tidning.

Dagens låt: Alla Muse-låtar på deras skiva Resistance. Så. Sjukt. Jävla. Bra.


För övrigt måste jag lägga till att jag blev helt ställd igår kväll när J och E kom över på fika. Där stod Turkiet-S och bara var! Haha! Visste inte om att hon skulle komma hem till Sverige och hälsa på, jag blev så otroligt glad så jag tror att jag bröt några revben på henne när jag kramade om henne. :D
Nu ska hon vara hemma på "semester" i ca 3 veckor, jag är jättejätteglad, då hinner jag träffa henne flera gånger ju! :D


Mija is väri häppi att Turkiet-S är hemma!



Kommentera inlägget här: