~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Sliten tant.

Kategori: Vardagen

Planerade så väl igår kväll, räknade på att jag skulle minsann kunna få 8 timmars sömn och jag kände mig riktigt trött.

Gick väl sådär va?

4 timmars sömn och en helt slutkörd hjärna idag.
Sambo's prat i sömnen och diverse tokigheter har börjat igen, så han väcker mig flera gånger per natt.
Sen hade katterna något jävla race inatt och jagade nattfjäril, välte ner lampor och hade sig.
Jag är väldigt lättväckt, så minsta ljud får mig ur balans, så jag låg vaken i 4 timmar och kunde absolut inte somna om.
Kändes ju sådär.

Fint att sitta och gäspa som en och annan fågelholk här på jobbet. :P

Men kvällen igår var trevlig, vi var ute och åt hela familjen och firade storebror. Han bjöd på asgod hallontårta dessutom. Egentligen ska jag inte äta sånt, men ibland måste man offra sig. ;)

Ikväll blir det storstädning hemma eftersom vi får besök av Sambo's föräldrar i helgen. Då vill jag gärna att det är rent och snyggt hemma. Ska dammsuga upp varenda liten fluga och nattfjäril i huset så man slipper kattmarathon om nätterna. :P

Näe, nu måste jag ta en kopp kaffe så att jag vaknar till liv.

På återseende.

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2011-07-29 | 05:31:05
    Bloggadress: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

    Sv; Hahahahaha jag har faktiskt också tänt cigg i brödrosten flera gånger, och en gång så smällde det till pga en gnista från tobaken som gjorde att hela brödrosten började brinna, hahaha! ;D



    Annars blir det spisplattan, ugnen, platt-tången har fått vara "tändare" några gånger också. Allt går bara man försöker, förutom brödrostar som vill brinna förstås. :P



    Puss och kram // Baby Boo

Kommentera inlägget här: