~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

LP skivor.

Kategori: WTF?!

Ursäkta mitt dramatiska utbrott nu. Ni har blivit varnade.


MNÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! JAG DÖÖÖÖÖÖR!
Jag är så sjukt nervös för Sambos skull. Just i detta nuet så sitter han med svettiga handflator och kör upp i Sollentuna.
Jag förstår att han är nervös. Men vafan, jag är som ett jävla dampbarn här på jobbet!
Jag är så extremt nervös för hans skull, jag vill ju så gärna att han klarar det här nu. Han har ju t.o.m bestämt sig för att åka och kolla på bil nu i eftermiddag om han klarar kortet.
TMI: Jag har LP skivor under armarna. Note to self: INTE charmigt att ha mörkturkos tröja på sig när man är nervös. :P

Jag vill typ svimma en stund och vakna upp när Sambo är tillbaka hit på skolan.
Har sovit noll inatt.
Min precious, älskade Sambo. Kom igen, du kan klara det här!
Kommentera inlägget här: