~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Starka Mija

Kategori: Vardagen

Strax ska jag ta och styrketräna lite, kan inte bara träna kondition hela tiden. Måste stärka ryggen och bålen nu. Resten kommer på köpet kan man säga. :)

Lagade för övrigt middag to die for idag. Biffstroganoff fast utan biff. Haha! Använde quorn strimlade bitar istället. Det blev riktigt gott!
Så jag ska bara jäsa bort min food baby, sen dags för lite pumping iron. ;)


Annars så måste jag bara tillägga att jag är så sjukt tillfreds med mitt liv just nu. Fasiken vilken bortskämd människa jag är. Jag har en underbar Sambo som jag inte vill byta bort ens när hans strumpor stinker eller när han fiser i soffan, jag har bra ekonomi, jag har världens finaste vänner och familj och jag älskar mitt jobb.
Lägg till det underbara vädret idag på det och positiva besked om annat så förstår du att jag ler. :)
Det leker just nu!
Hoppas jag inte jinxar mig själv bara när jag är så positiv.....

Jag är glad iallafall! :D

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2011-06-01 | 07:24:37

    Helt underbart inlägg, man bara ler hela tiden när man läser det=)

    Underbardag och en underbarMija.



    Vädret är inte tiptop idag men hoppas dagen springer förbi dig snabbt på jobbet ändå.



    P & K

  • Mija säger:
    2011-06-01 | 09:14:14
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/

    Jag ler fortfarande, sitter på jobbet och fånler fastän jag ska sitta här hela dan. Haha!

    Får hoppas att vädret blir fint två veckor framöver iallafall, det gör inget att det är grått idag. :)



    Hoppas du får en toppendag vännen! Kram! <3

  • Puff säger:
    2011-06-02 | 08:31:58

    Rygg och bål ja, shit.. min naprapat konstaterade ju att svankningen jag har orsakar pretty much alla andra muskelproblem jag har i axlar och rygg. Så jag måste alltså jobba bort den, men har inte fattar hur fan det går till att jag svankar och spänner musklerna ländryggen liksom.. Men igår insåg jag - att när jag står upp vid diskbänken tex, så lutar jag mig lätt framåt och håller mig upprätt genom att spänna skinkorna och musklerna i ländryggen! :O

    Hur jävla kass hållning har man då? Rygg och bål, here I come!

Kommentera inlägget här: