~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Just det!

Kategori: Vardagen

Måste ju bara lägga in en kommentar som min fina och älskvärda Sambo droppade häromdagen.

Jag står och skurar badrummet och svettas som en ko. Jag har på mig vitt, långt linne och ett par svarta kortbrallor.
Sambo kikar in och frågar "går det bra?" och sen börjar han fnittra för sig själv.

Jag tittar på honom med nollställt ansikte och försöker att sluta svettas av bara ren viljestyrka. Frågar honom vad som är så himlans skojsigt...

Då svarar han efter en låååång konstpaus: Ja, alltså, det ser ut som att Michelingubben står och städar i vårt badrum.

Sen skrattar han rakt från hjärtat.

Pffft.
Tack då.
Ja. Jag är kanske lite rund om magen just nu. Fasiken. Jag går in i v. 30 på tisdag.
Kunde inte ens bli arg på honom, han lät som ett busigt barn och ja, jag är fan tjock. Haha!

Tänker INTE lägga ut någon magbild på mig, så långt går jag fan inte. ;)

Kommentera inlägget här: