~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Planerad vecka.

Kategori: Vardagen

Trots sjukskrivning så har jag faktiskt bokat in lite grejer under veckan som kommer. Har en massa möten som är viktiga och lite annat som räknas som nöje. :)

Gör som så många andra och lägger upp mina planer för veckan här på bloggen.

Måndag (idag): Har väl inte gjort särskilt mycket idag, mådde inte helt okej idag så jag har faktiskt tagit det lugnt, sovit, läst, lagat middag och lite sånt.

Tisdag: MVC kl. 7.45, sen frukost hos P och hennes tjejer. Sen blir det vidare för att handla lunch, hem och pussa lite på Sambo och sen har jag bokat möte med de nya som ska flytta in i huset i Akalla. De ville se att vi flyttstädat ordentligt. Hrmf.

Onsdag: Skjutsa Sambo upp till Mekonomen, hans bil ska in på service. Sen slopades våra resterande planer. Så jag funderar på en långpromenad och powernap. :P

Torsdag: Möte på banken kl. 9.00 i Jakobsberg, möte på Fastighetsbyrån kl. 11.00 i Kista, läkartid i Märsta kl. 13.40 och sen eftermiddagsfika med Lillasyster. Fullt upp, förhoppningsvis hinner jag med lite lunch däremellan. ;)

Fredag: Fika med Haninge-S, har inte träffat henne på länge. Ska bli jätteroligt. :D

Lördag: Storstäda hemma, veckohandla och tvättstuga. Underbart rolig dag. :P

Söndag: Lata mig och krama på Sambo, kanske åka iväg och handla lite kläder. :)

Så ser upplägget ut just nu. Som sagt, har lite att fördriva tiden med. Men jag måste komma ihåg att ta det lugnt också, får absolut inte stressa. Nästa måndag börjar jag jobba igen efter sjukskrivningen, har blandade känslor inför det. Vill helst inte, för jag vet att jag kommer stressa upp mig. Plö.
Men det handlar om knappa en månad, sen ska jag gå på mammaledighet.

Nu ska jag dricka en kopp varm choklad och kolla på film med Sambo.

På återseende!
Kommentera inlägget här: