~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Vår?

Kategori: Vardagen

Vågar man hoppas på att vi kanske närmar oss våren? Det har varit totalt underbart väder idag, varmt och soligt!

Jag vågade mig på en längre promenad idag, alldeles ensam. Gick där med solbrillorna på och bara njöt. Eller, ja, det var underbart, men samtidigt är jag så tung och kissnödig hela tiden att det är inte det lättaste att bara gå ut och gå hur långt som helst. ;)

När jag närmade mig hemmet så stötte jag på en gammal go vän till mig. Hon var här nere i Märsta på besök. Blev så otroligt glad att träffa henne! Vi stod länge och pratade om bebisar, förlossning och allt som hör till. Hon är själv tvåbarnsmamma och jag blev så himlans glad att hennes förlossningshistorier inte var överdrivet blodiga och hemska. Hon lugnade mig med att det kommer att gå bra och alla kvinnor handlar per instinkt när det kommer till krystarbetet.
Tack sötaste!
Vi pratade om att ses på fredag och ta en fika här hos oss. Hoppas jag hinner med det. :)

Men nu sitter jag här hemma ensam, Sambo har tagit på sig ett extrapass idag på jobbet, så han är inte hemma förrän efter 22 idag. :(
Jag är lite dålig på att vara utan honom, jag saknar honom när han är borta i flera timmar.

Nåväl. Jag ska väl ställa mig och laga lite middag tänkte jag.
Sen blir det till att sitta i soffan och dricka kaffe för mig själv.

På återseende!

Kommentera inlägget här: