~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Skit blogg.se

Kategori: WTF?!

Är så sjukt less på blogg.se som laggar hela tiden för mig, både på mobilen och datorn så jag tänker faktiskt ta en bloggpaus och hoppas på att de som äger blogg.se tänker om och går tillbaka till den gamla designen.
 
Jag har dessutom inte tid att skriva längre, jag har fullt upp med att bli inlagd på sjukhus med ojämna mellanrum, denna gång blev det för gallsten och inflammerad bukspottkörtel, så härnäst väntar jag på operation för att ta bort gallblåsan. Är så sjukt less på att åka in och ut på sjukhus och vara dålig och samtidigt försöka få ordning på livet som småbarnsmamma. Jag får inte alltid ihop det känns det som.
 
Så näe, det här med bloggeriet får faktiskt vänta.
Jag pallante.
 
Men ni, jag återkommer, det lovar jag. Men inte just nu.
 
Ha det fint.
 
 
Fy er blogg.se, jag är trött på er!
 
 

KOMMENTARER:

  • - ● Rebecca ● - säger:
    2012-07-06 | 22:46:14
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se

    Haha okeii, då vet jag!

    Hoppas att allt e bra me dig o lilla familjen :)

  • Janet säger:
    2012-07-09 | 08:04:56

    Ja jag hjärta också att jag hjärta ;)
    Jag hjärtar er!! Och saknar massa massa <3

Kommentera inlägget här: