~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Frisk luft.

Kategori: Vardagen

Mötte upp min fina vän A vid klockan åtta ikväll och gick på en promenad på över två timmar.
Embla sov så snällt i sin vagn under hela tiden (hon ligger för övrigt fortfarande och sover) så jag och A hann prata hur mycket som helst med varandra.
Hon är så skön min A, det är så himla lätt att behandla hur många olika ämnen som helst under en och samma pratstund. Vi kan prata om allt.
Jag känner enorm kärlek och respekt för den människan, hon har gått igenom så mycket och är en rakryggad och stolt person. Hon är nog fan lite av min idol. :)
 
Det var en välbehövd promenix kan jag säga, både jag och Embla behövde frisk luft och jag kände att jag behövde röra på fläsket lite.
 
Nu har jag hunnit ta mig en kopp kaffe och svida om till pyjamas här hemma, var ju och åt middag hos mamma tidigare ikväll också. Gratis är gott. :)
Jag och Embla är ensamma hemma ikväll, vi skickade iväg Sambo till hufvudstaden för att hänga med sina grabbkompisar ikväll. Han har ändå semester, då ska man få göra roliga saker och Sambo älskar att ta någon öl och spela biljard med sina kompisar, så självklart ska han få göra det. :)
Det är första gången jag och Embla ska somna ensamma, men det ska nog gå bra. Går det inte bra, ja, då är det inte mer med det!
 
Nu ska jag stänga av tvn och kvällsamma lillskiten, sen ska vi ramla i sängs.
Lika bra att ge upp för dagen, sitter och smågluttar på The Blair Witch Project på tv, blir ju rädd, inte bra förutsättning när man ska sova "själv". :P
 
Så ja, näe, nu är det godnatt i vårt hem!
 
På återseende!
Kommentera inlägget här: