~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Mija & Emblamusik

Kategori: Vardagen

Jag lyssnade skitmycket på Sabaton och Rammstein när Embla låg i magen för att jag skulle odla en renrasig hårdrockare.
Hrm.
 
Nu lyssnar vi istället på Svenska Björnstammen här hemma och Embla blir alldeles tyst när jag spelar låtarna för henne, precis som att hon skulle lyssna ivrigt.
 
Känns som att vi borde köra en musikrehab på lillskiten.
Inte för att Svenska Björnstammen är fel på något sätt, jag sitter ju och diggar jag med, men vafasiken.
Mija måste ha en hårdrocksunge, så är det bara. ;)
 
Under tiden som jag svär över att ungen inte reagerar på härlig dunkadunkaskrikpanikvrålmusik så kan ni få lyssna på vad som spelas ofta här hemma. :)
 
 
 
Trallvänligt och glatt. Allt som Mija inte stått för alls tidigare. ;)
 
 
Kommentera inlägget här: