~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Stinsen

Kategori:

Idag ska vi bege oss till Stinsen efter lunch. Det är nån form av cirkusjippo där som kan vara skoj för Embla att se :)
Sen ska vi passa på att bränna bort lite av pengarna man precis fått in ;)

Trots att jag fick sovmorgon imorse så är jag dödstrött. Jag fick ju höra av en gbp-opererad att de första tre dagarna är värst på denna flytande diet-perioden. Ehm. Jag håller inte med. De första tre dagarna gick fasiken som en dans. Idag är sjätte dagen och jag har noll ork. Så jag antar att det bara blir värre och värre. Plö.

Men eftersom man inte kan ligga hemma på sofflocket och löka som en latmask så får man helt enkelt ta en extra kopp kaffe och se till att vara positiv. Jag är glad att våren är här och att solen faktiskt värmer nu när man är ute. Jag är glad att Embla börjar bli såpass stor att hon uppskattar utflykter och annat skoj vi hittar på.
Jag är glad över att vi har roliga saker inplanerat framöver som man kan se fram emot.
Så att man är lite sliten och trött, det får liksom inte spela roll känner jag. Får väl gå och lägga mig när Embla går och lägger sig om kvällarna ;)

Nu väntar vi bara på att lilla Pluppisen ska vakna här hemma så att vi kan äta och dra.

Ha en fin lördag!



♥♥♥

Kommentera inlägget här: