~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Wohoooo! Hej Fredag!

Kategori: Vardagen

Men äntligen är du här, min älskade fredag! Om du var en fysisk person så skulle jag inte tveka att ge dig en stor blöt puss! :)
Idag är sista dagen med jobb, sen är jag ledig i två veckor. Jag och Embla. :)
 
Jag tycker vi kör en oldie but goodie!
 
DAGENS LÅT: Hm, har bara lyssnat på radio imorse än så länge. Kanske återkommer i vilken som vunnit att bli Dagens låt. ;)

DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, yllesockar och en röd, stickad tröja.

DAGENS DUSCH: Duschade igår kväll. Ska duscha ikväll efter att jag tränat.

DAGENS FRISYR:
Knölade ihop mina tre, resterande hårstrån i en knut i nacken.

DAGENS MAT: Har än så länge bara ätit en ostmacka imorse. Skulle behöva lite mellis och mer kaffe.

DAGENS HÄNDELSE:
Hmm, ja det blir väl att Makens bästis kommer på besök idag. :)

DAGENS PLANER:
Jobba till 14.30, hämta ungen, hem och pyssla lite, äta middag och sen ut och träna.

DAGENS VILL HA: Nåt gott till lunch. Har inte med mig matlåda idag. Får se vad man hittar på.

DAGENS SAKNAD: Sömn. Sov asdåligt inatt, gick och la mig på soffan för att slippa Emblas karatesparkar i magen.

DAGENS DROG: Dricker massa vatten!

DAGENS TRÅKIGASTE: Mina fågelholksgäspar.

DAGENS KÖP: Ska inte handla nåt alls idag.

DAGENS GODIS: Mandariner! :D

DAGENS HUMÖR: Jorå, är på rätt gott humör.

DAGENS SJUKA: Fortfarande lite täppt i näsan sen förkylningen from hell.

DAGENS KOMPLIMANG: Näe, nåt sånt har jag inte fått. Om man inte räknar med min unges pussar och kramar.

DAGENS SKRATT:
Skrattade åt Embla som klätt på sig en blöja på huvudet imorse och virat in sig i en filt. :)

DAGENS BILRESA: Blir nog ingen sån heller idag.

DAGENS GRÅT: Näe sånt ska vi inte syssla med!

DAGENS DRYCK: Vatten såklart.

DAGENS LÄNGTAN: Oj. Julafton? :D

DAGENS SPAN:
Har inte spanat alls.

DAGENS KÄNDISSPAN: Näe, inte det heller.

DAGENS TELEFONSAMTAL: Ska ringa min mor strax.

DAGENS PERSONER:
Min familj. <3
 
Nu ska jag fortsätta jobba här då va. ;)
 
Toodels!
Kommentera inlägget här: