~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Ny vecka.

Kategori:

Nu jäklar börjar jag äntligen bli frisk efter sex dagars magsjuka.
Snacka om envis sjukdom!

Embla och Sambo är friska och krya, jag börjar (hoppas jag inte jinxar nåt nu) återkomma idag.

Mamman min var här igår och hjälpte mig att sanera hela lägenheten. Vi skickade ut ungen och pappan på promenad så städade vi ur hela lägenheten med klorin, ytdesinfektion, Ajax och diskmedel. Under hela tiden så lät jag balkongdörren vara öppen så det kom in frisk luft. Vi tog även ut alla mattor och piskade dem, old school style :D

Nu jäklar ska jag vara frisk säger jag, har massor planerat den här veckan, läkarbesök och annat, lite roligare saker :)

Nu ska jag titta på Walking Dead med min karl, serien vi båda följer slaviskt. :)

Tooodels!



Hemlig Mija.

Kommentera inlägget här: