~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Så oerhört lättad.

Kategori:

Hade tid hos en läkare idag, har inte pratat med någon kring detta förutom Sambo och min mamma.
Har oroat mig sen i slutet av december för det kändes verkligen som att något var fel.

Tänker inte gå in på vad jag trodde var fel eller vilket ställe på kroppen vi talar om, det är irrelevant.
Jag hade bävat mig inför att ens boka den här tiden.

Men nu är det över, läkaren undersökte ordentligt, lyssnade på min historia och tog mig på allvar.
Så jag kunde dra en lättnadens suck när han förklarade mycket pedagogiskt att han inte hittade några fel.
Jag har verkligen haft ångest.
Nu är jag dock helt slut, har spänt mig hela dan.

Jag är frisk. Det ska man faktiskt uppskatta. Ordenligt.

Så nu tänker jag faktiskt packa ihop mig här och tassa i säng.
Hoppas på bättre sömn inatt än vad jag hade natten till idag.

Har spenderat kvällen för mig själv i soffan med purrande kisse i knät. Det har varit fantastiskt.

God natt folket.



Myskväll med obligatoriska Sheperdtofflor.

Kommentera inlägget här: