~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Resumé.

Kategori: Vardagen

Kör en liten resumé av vad vi sysselsatt oss med de senaste dagarna.

I torsdaga träffade jag och Embla min bästis P med henens barn. Vi lekte här utanför oss och fikade frukt. Embla blev snabbt förtjust i P (som alltid) eftersom hon bjöd på isglass :)
Vi var väl ute och njöt i tre timmar :)

Igår var vi ut vid halv tio på förmiddagen och mötte upp T och hennes son Kewin. Vi promenerade ner till Sätunaparken och ungarna fick springa och leka på lekplatsen. Vi gick vidare till Märsta C och åt lunch och handlade lite. På vägen hem så ringde jag min mamma och vi bestämde att vi skulle hälsa på där så Embla fick plaska i bebisbassängen. Vi var väl ute typ i sju timmat i sträck igår. Hur underbart som helst :)

Eftersom jag körde slut på ungen igår med massa utelek så tog hon sovmorgon till nio idag. Jag klagar inte eftersom jag och Sambo satt uppe igår och glodde på film. Kan rekommendera Hansel and Gretel om ni inte sett den! Jättebra faktiskt :)

Vi åt frukost och packade ihop oss för att möta upp C, T och deras Edith. Vi traskade ner till Midgårdsbadet och ungarna badade som tokiga! Jättemysigt bad faktiskt, det var premiär för oss :)
Embla började dock frysa efter nån timme så vi stannade inte så länge. Väl hemma blev det lunch och dusch för oss båda. Nu sover Liten och jag tar igen mog i soffan. Om ca två timmar ska vi åka till Uppsala och fira storebror som fyller år idag. Vi ska äta på restaurang och sen blir det fika hemma hos honom. Mys!

Imorgon ska jag träffa min älskade A igen! Det var ett tag sen. Har saknat henne!

Får se vad nästa vecka har att bjuda på, vi har inte mycket bokat faktiskt.

Nu ska jag plocka lite här hemma!



Powernap igår innan bad hos mormor.

Toodels!
Kommentera inlägget här: