~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Manisk

Kategori: Vardagen

Det är ett bra träningspass det här med att storstäda två gånger i veckan. :)
Man skickar iväg Sambon med barnet på äventyr så att man själv kan svettas järnet medan smutsen försvinner :)

Jag går och räknar ner dagarna till söndag då jag ska göra min femte och största tatuering. Det är på tiden nu eftersom det var tre år sen jag senast gaddade mig och just den här tatueringen har jag längtat efter. Jag är skitglad att det är Pete på Ancient art som ska göra den dessutom :)
Vi ska fråga Edith och hennes föräldrar om de vill komma hit på middag på lördag, nu har vi varit över till dom de senaste två gångerna. Så det är inte mer än rätt att dom ska få komma hit och bli lite bortskämda :)

Annars så händer inget speciellt så i veckan. Ska träffa L och hennes barn imorgon på förmiddagen och leka. Det var ett tag sen så det ska bli skoj :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och titta på ett avsnitt Game of thrones innan jag ska påbörja en köttgryta till middag!

Toodels!

KOMMENTARER:

  • Therese säger:
    2013-06-26 | 14:40:49
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

    Ja städa är ju kanonbra motion! Vi storstädade i sändags hemma, båda blev heeeelt svettiga o helt slut. Brände säkert 500 kalorier ;)

    Håller med om Dollatstore, det finns rätt bra saker men mycket skit.
    Min dröm är ju att få åka till ullared o shoppa loss! Men johan vill inte, fattar iiiiinte varför hahaha

Kommentera inlägget här: