~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Bloggpaus

Kategori:

Tror det lutar åt att det blir en bloggpaus. Jag har tappat stinget och finns mer på facebook och instagram.

Saker och ting verkar ordna upp sig iallafall. Operation till sommaren, nytt efternamn till hösten och däremellan hoppas jag på lite roliga aktiviteter i sommar. En vecka är iallafall bokad, sååå skönt att komma bort :)

Annars så flyter livet på. Många nya kompisar att umgås med och det finns alltid nån att höra av sig till och hitta på saker med, jag är lyckligt lottad!

Imorgon åker vi upp till Timrå på bröllop, har sett fram emot det så länge nu! Har perfekta klänningen :)
Vi kommer hem på torsdag, på fredag ska jag baka massor för på lördag fyller jag år och det firas med fika. På kvällen åker vi till Haninge och firar med vännerna där eftersom C fyller år på samma dag som mig :)

Näe, nu ska jag passa på att duscha och ha lite egentid medan Embla sover en stund. Skönt!

Toodels!



Busfrö't mitt!

KOMMENTARER:

  • Therese säger:
    2013-03-11 | 13:11:40
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

    Tack! ;)
    Ja det är skönt faktiskt. Jag orkar sååå mycket mera nu, typ träna, gå i stan en hel dag, gå uppför typ hur många trappor som helst osv..
    Helt sjukt skön känsla! ;)

    Vad spännande med din operation!
    Hoppas det går som du vill.
    Nu vet jag ju inte hur stor du är men när man var som jag innan (som en flodhäst) så är det ett bra verktyg att gå ner i vikt med.
    Men ingenting kommer gratis, man får fortfarande käma sig fram.
    Bara att det är lättare att kämpa när man ser att vågen rör sig neråt och inte bara uppåt ;)

    ha en bra dag!
    Kram

  • ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ säger:
    2013-03-12 | 23:27:11
    Bloggadress: http://www.melissasprinsar.se/

    heeh fyller ni år på samma du? :P
    planerar ni bröllop me? tänkte på de du skrev att du ska byta efternamn ;)
    Kramis

Kommentera inlägget här: