~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Älskade finaste!

Kategori:

För 365 dagar sen blev jag välsignad med den finaste gåvan man kan få. Jag fick äran att träffa den sötaste bebisen jag någonsin sett. Den bebisen är idag ett år och ingen bebis längre.
Vi hade en tuff start de första månaderna tillsammans med många vändor till sjukhus både för mamma och bebis, men idag mår vi bra och njuter av varje dag.
Denna lilla bebis som jag fått äran att lära känna och älska är en envis, självständig, glad, sjungande, flörtande, skuttig liten ångvält. Ingen som träffat henne har klarat sig undan hennes charm.

Idag är det din dag Embla. Grattis på ettårsdagen. Mamma älskar dig så att hjärtat nästan sprängs.



Du är mitt allt!

KOMMENTARER:

  • Therese säger:
    2013-05-31 | 09:13:20
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

    Tack så mycket! Ja det är underbart :)
    Lite läskigt o pirrigt i början men det blir bättre med tiden!

Kommentera inlägget här: