~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Det är livet!

Kategori:

Åh tack vädergudarna för dagens väder! Helt underbart med sol och värme.

Det går bättre och bättre för varje dag att lära känna min "nya" mage, tidigare kunde jag få magknip rätt lätt. Men nu går det jättebra, jag äter mellan 1 - 1,5 dl per måltid och jag har lärt mig att variera måltiderna rätt bra. :)
Jag känner redan nu att jag har mer ork i kroppen än innan och humöret är väldigt mycket mer stabilt. Med just humöret så är det nog sockerberoendet som gjort att man var mer bitsk förut. Känns skönt att man inte biter ifrån lika lätt :D

Sen dag ett på flytande dieten innan operationen så har jag gått ner ca 12 kilo. Det är rätt mycket ändå. Typ 12 mjölkpaket. Det är fan tungt. Haha!
Men mer ska det bli!

Ikväll kommer vi sitta klistrade framför tvn här hemma. Först spelar Finland sin match kl halv sex och sen Sverige kl åtta. Kvartsfinal i hockey-vm. Viktiga grejer det där ;)

Annars har vi spenderat dagen med att städa och sen några timmar utomhus med lek för barnet och kaffe för oss vuxna :)

Jag känner mig väldigt lycklig just nu. :)



Min älskling ♥♥♥

Nu ska jag slöa lite här hemma medan bebis sover en stund.

Toodels!

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2013-05-16 | 20:24:20
    Bloggadress: http://grewe.blogspot.com

    Härligt Mija, häääärrrlliiiggtt! Glad för dig.

    Kraaaaaaam

  • Therese säger:
    2013-05-23 | 13:23:31
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

    Haha ja såna där appar är rätt skojiga!
    Har för mycket dötid på jobbet hahaha

    Härligt att det går bra för dig! 12 kg är asmycket!!! Bra kämpat :)
    O magknip kan du nog räkna med att få tillbaka, det har jag fortfarande efter 1,5 år..Men de blir lindriga o på något sjukt sätt vänjer man sig :/

Kommentera inlägget här: