~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Kalashelg

Kategori:

I helgen har vi firat Embla som fyller ett år på tisdag. Igår hade vi kalas med kompisarna och idag firade vi med familjen. Sambos familj kom ner över dagen från Timrå och det uppskattade vi som tusan! Det har varit full rulle hela helgen men det har varit såååå roligt!
Embla har fått så otroligt mycket fina presenter och vi hade väl aldrig trott att hon skulle få så mycket! :)

I fredags for jag, mamma och Embla till Ikea och handlade lite nytt till hemmet. Vi behövde fräscha upp lite på balkongen och så köpte vi nya sängbord och en ny kontorsstol. Skönt med lite nytt :)

Annars så flyter det på rätt bra. Magen har kommit igång bättre och jag har nu gått ner 14,5 kilo sammanlagt :)
Jag har mamma som tagit semester en vecka nu för att hjälpa mig med Embla eftersom jag är sjukskriven en vecka till.
Får hoppas på fint väder så att vi kan hitta på massa roliga saker utomhus :)

Näe nu ska vi ta en lugn kväll här hemma och pusta lite efter allt kalasröj :)



Öppna paket med kompisar.


Embla och bästisen leker.




Kalasfika.



Embla åt tårta för första gången. Men det var roligare att leka med kladdet än äta det ;)

Toodels!
Kommentera inlägget här: