~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Iskalla tisdag.

Kategori: Vardagen

Haft en dålig start på dagen. Frös som en nakenapa när jag vaknade imorse så jag var tvungen att ta en varm dusch innan jag kunde börja dagen ordentligt.
Maken lämnade Embla på dagis imorse så jag kunde äta frukost och dricka kaffe ifred. Tisdagsmornarna är heliga. ;)
 
Så nu sitter jag här på jobbet och har inte mycket att göra. Jobben ramlar ju in stötvis, så vissa veckor så har jag full rulle och hinner knappt äta lunch och vissa veckor är det mycket dötid.
Kanske dags att ragga lite fler kunder? ;)
Alla ni som behöver hjälp med löpande bokföring och löner, det är bara hojta till, jag kan allt. ;)
 
Annars så sitter jag och planerar mina julklappar lite, det blir mycket pyssel i år och det ska bli skitskoj! Hoppas alla julklappar blir uppskattade :)
 
Näe, en kopp kaffe på det här kanske.
Återkommer säkert senare.
 
Toodels!
Kommentera inlägget här: