~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Snurr snurr

Kategori: Vardagen

Vad dagarna går fort nuförtiden! Jisses, det är bara jobb, dagis, städ och utvecklingsfaser (förr kallat trots) som avlöser varandra hos oss.
På kvällarna är jag helt slut och har somnat i soffan flertalet gånger nu under veckans gång.
Misstänker att jag har vitaminbrist dessutom, järn och b12-brist.
Har som sagt återbesök på Danderyd den 13/11, då ska jag höra mig för om jag kan ta någon form av tillskott så jag kommer upp ur den här koman som gör hela skallen på mig luddig.
 
Annars så flyter livet på som det ska. Inga större saker att ha ångest för eller stressa upp sig över. Det är jäkligt skönt ska jag säga med tanke på att hela det här året annars har varit stress stress stress.
 
I helgen jobbar Maken så jag och Embla får klara oss själva. Vi har bokat lekdejt och middag med T och K på lördag, vi ska sitta och kika igenom lite julpyssel. Det är jätteskoj, jag har snöat in på att pyssla en massa nu. En ny hobby. :D
Ska försöka mig på att knåpa ihop alla julklappar själv i år. Förutom till Embla då som ska få en massa julklappar i form av leksaker och kläder. :)
 
Men nu kanske jag ska koncentrera mig på jobbet här, än är det inte helg och relaxtime. ;)
 
Toodels!
Kommentera inlägget här: