~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Att leva eller dö.

Kategori: Vardagen

Seriöst. Den här förkylningen var riktigt tricky. Igår ansåg jag att jag var på bättringsvägen, mådde inte helt krasst. Vaknade vid tolv av att Soulmate kom hem från jobbet och då mådde jag rent ut sagt skit!
Hade svårt att somna om, febersvettades, hostade och mådde urdåligt. Till råga på allt så började Embla knöla vid halv fem när jag väl fått sova en stund.
Så min dag började halv fem imorse, och jag mådde as.
Ringde och sjukade mig, skämdes som en hund över att vara hemma redan efter en vecka.
Är inte den som i vanliga fall är hemma för minsta lilla. Men nu är jag verkligen helt sänkt. Har inte mått såhär dåligt på väldigt länge!

Embla fick gå på dagis, blev hämtad av sin mormor på eftermiddagen. Själv har jag legat hemma i soffan, varvat snorpapper med att hosta sönder lungorna.
Inte mår jag bättre alls heller. Lika bajsig nu på kvällen som under dagen.
Är hemma imorgon också.
Fuck.

Nådeskjut mig någon?

Kommentera inlägget här: