~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Biverkningar.

Kategori: Vardagen

Jävla Mollipect.
Biverkningarna av medicinen är bajs. Yrsel, huvudvärk och oro i kroppen. Känns förjävligt och det smakar verkligen apa.

Förstår inte riktigt varför jag dessutom fortfarande känner mig sjuk. Sådär febrig och svag. Får värsta hjärtklappningen för minsta lilla och är helt slut hela tiden. När ska jag sluta känna mig sjuk?

Oerhört irriterande. Jag vill vara pigg på måndag då jag ska jobba.

Embla och jag har hunnit vara uppe och storhandlat både kläder och mat nu på förmiddagen. Nu ligger Liten och sover. Hon sa själv vid lunchen "nu är jag trött Mammi, jag vill sova", så nattningen gick av sig själv. Skönt.

Jag sitter med en kopp kaffe och musik i öronen och försöker samla energi för att vi ska orka gå ut och leka efter mellis.
Fan vad less jag blir på att vara sjuk.

Näe. Uppryckning ska ske. Man kan inte sitta och ruttna bort såhär.

Plus. Jag saknar mitt stora hjärta. Något enormt. Kommer räkna dagarna till nästa veckas söndag. Ska krama honom sönder och samman. ♥
Kommentera inlägget här: