~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Mollipect.

Kategori: Vardagen

Okej. Jag blev inte av med denna förkylning så lätt. Har inte varit med om så jävla envis förkylning tidigare. Imorse ringde jag, återigen till jobbet och skämdes som en hund för att jag fortfarande inte kan komma och jobba.
Gick istället till vårdcentralen på sjukvårdsupplysningens inrådan, eftersom jag haft så svårt att andas.
 
Fick Mollipect utskrivet åt mig så nu hoppas jag att jag kan få sova om nätterna och inte ligga och hosta sönder halsen så att det kommer blod. Ja. Det har hänt.
 
Annars så har jag varit hundvakt idag åt lillebrorsans svarta limpa. Fick en skön promenad i skogen på en timme, hade musik i öronen och bara gick. Dock var jag helt svettig när vi kom hem, men det var skönt.
Jag och byrackan lade oss i mammas säng och tog en välbehövlig powernap tillsammans.
Så nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så hon kan ta över hundvaktandet.
 
Jag ska hem till Soulmate och fira att han fått fast anställning på sitt jobb. :D
Och dessutom måste jag överdosera allt med honom idag. Imorgon far han hem till Skåne i tio dagar och jag kommer sakna ihjäl mig. Totalt bara överdrivet jättemycket sakna ihjäl mig. Sen vi började att ses i mars så har vi inte varit ifrån varandra längre än några dagar, inte ens en hel vecka faktiskt. Och nu, BAM, tio dagar. 60 mil emellan oss.
Det blir en tuff en!
 
Annars så fick jag världens finaste present av lillebror och hans tjej, de har varit på semester i USA i två veckor. Hem kommer de med ett par Limited edition Converse till mig. Åååh! Så jävla snygga! Mossgröna med massa nitar och döskallar på. De hade verkligen hittat perfekta skorna åt mig. Blev alldeles salig! :)
 
Näe, annars har jag inte mycket mer än så att förtälja just nu.
Blir en lugn helg, bara jag och lilla gumman min. Vi är ju utan vårt Stora Hjärta, så vi får roa oss med varandras sällskap.
På måndag ska jag fanimig jobba iaf!
 
Toodels!
Kommentera inlägget här: