~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Det där leendet.

Kategori: Vardagen

Obs! Varning för sliskigt inlägg!

Ibland får man sånadär uppenbarelser som bara infinner sig mitt i vardagslivet.
Idag när jag stod och lagade mat, så som jag gör, dansandes och sjungandes med Embla, så insåg hur jävla lycklig jag är.
Det kändes riktigt glatt rätt in i hjärtat.
Min familjekonstellation gör mig fantastiskt lycklig.
Jag har en sambo/själsfrände/älskling/bästa vän/livspartner som är så perfekt för mig, som den pusselbiten som alltid fattats mig. Och jag har en glad, busig, cool, klok och rolig unge som jag älskar att hänga med.
Och vi tre tillsammans bildar en familj som är så fylld av värme, kärlek, skratt och trygghet! Jag har hittat den där platsen i mitt liv som jag så oerhört längtat efter. Mitt hjärta har skrikit efter den här känslan så länge och nu när den infinner sig så vågar man knappt andas i just denna sekund för att det är så jävla perfekt.

Vad har jag gjort för att förtjäna detta som är så in i bomben perfekt enligt mig? Något måste jag gjort alldeles rätt iallafall.

Summan av kardemumman är att jag äntligen hittat mitt hem. Min rätta plats i livet. Mitt centrum. Mitt eget lilla universum.

Tack Soulmate. Tack Embla. Ni har gjort detta trasiga hjärta helt igen. Den här mamman/sambon är er evigt tacksam. Ni är mitt allt. ♥♥♥

Kommentera inlägget här: