~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Stressigt

Kategori: Vardagen

Hade en stressig dag på jobbet men idag kände jag verkligen att jag valt rätt när jag tackade ja till detta pedagogjobb.
Har fått bra kontakt med de flesta barn redan och föräldrarna är väldigt tillmötesgående. Jag var i mitt rätta element!

Har även pratat om detta resursansvar och det lutar åt att jag kommer tacka ja. Jag vill lära mig mer, få mer meriter och självklart mer ansvar. Jag vill visa framfötterna.

Jag jobbade över en halvtimme, skyndade mig upp till affären för att fylla på med lite frukostgrejer och sen var det bara hem och tvätta och städa.
Nu äntligen är jag klar med allt och känner att jag är helt slut som artist.
Men denna trötthet är bra. Jag har gjort något bra och värdefullt.

Imorgon är det sista arbetsdagen för denna vecka, som alltid när man har fullt upp så har dagarna gått toksnabbt.
Jag gillar det!

På lördag kommer Soulmate hem. Bara tanken på att få hem honom där han hör hemma ökar min puls direkt. Jag längtar ihjäl mig!

Nästa vecka blir lång med övertid och sådant. Men det ska vi klara av som allt annat :)

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund och varva ner innan jag tar en dusch och sen kryper ner i sängen.
Så gick en dag i mitt liv och kommer aldrig åter ;)
Jag mår bra.

Kommentera inlägget här: