~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Vilken start.

Kategori: Vardagen

Har haft ett mördarpass på jobbet idag. Först jobbade jag mitt vanliga pass på 9-17, sen hade vi personalmöte till 19.30. Har dessutom haft första dagen som resurs på ett barn och det gick jättebra! Fick creds av mina kollegor att jag skötte mig skitbra, så jag sträckte lite extra på mig :)

Helgen har vi spenderat ute. Efterlängtade Soulmate kom hem i lördags, både jag och Embla var lyriska över att ha honom hemma igen :)
Vi har sett till att vara utomhus så mycket som möjligt jag och Embla, vill inte sitta hemma när jag har henne hemma på helgen. Vill ha den där sköna och rutinmässiga tiden med henne där vi har roligt och vi trivs bäst ute och leka :)

Imorgon ska jag på utbildning på Karolinska så jag "slipper" jobbet en dag. Sen har jag tagit på mig lite övertid på torsdag. Så denna vecka blir det massa jobbrelaterat. Soulmate jobbar kväll så vi ses inte så mycket, men det kommer ju vara så vissa veckor. Får åtminstone sova bredvid honom så det gör mig glad :)

Näe, nu ska jag ta en lång dusch, sen krypa ner i sängen. Är ordentligt trött ikväll. Men på ett skönt sätt :)

Hoppas ni får en fin vecka!
Kommentera inlägget här: