~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Det där virrvarret.

Kategori: Vardagen

Det finns ett underbart virrvarr i min kropp.
Den där känslan i magen med ett pirr så fort man tänker en viss tanke, känner en specifik parfymdoft, hör ett speciellt namn, hör den där rösten.

Den där pulsökningen av en endaste kyss.
Det där hoppet i hjärtat när man får en varm kram.
Den där trygghetskänslan av att lyssna på andetagen bredvid en i sängen.
Den där stoltheten i hela kroppen av att möta den där blicken i de vackraste ögonen.
Den där känslan av total ömhet av att få tillhöra just honom.
De känslorna som frambringats och blir starkare hela tiden, de vill jag aldrig förlora.

Jag kastade mig ut, jag vågade, jag öppnade allt det som jag var och är. Jag blev accepterad, omtyckt och högt värderad. Det går inte att med de mest komplicerade ord förklara mitt underbara virrvarr jag erfarar just nu. Ordet Underbart är det närmsta jag kan komma sanningen.

Du är underbar.

Kommentera inlägget här: