~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Detta med handvändningar.

Kategori: Vardagen

Ja det är märkligt hur det kan vända från katastrof till underbart.
Dagen började som sagt i total kaos, jag var argare än jag varit på mycket länge och fick ur mig många fula ord. Påtalade även för den som gjorde mig arg, precis hur jag tyckte och tänkte.

Så vände det. Objektet för min ilska lade sig på rygg och blottade strupen. Lika bra. Det är som sig bör. Man ska inte starta något man inte kan slutföra.

Det kom ju världens skyfall på förmiddagen, helt galet vad det regnade. Vad gör jag och Embla då? Klart vi gick ut! Vi sprang genom alla enorma vattenpölar som var som mindre sjöar och vi hade skitkul :)

På eftermiddagen var vi hemma och pysslade, ritade och dansade. Vi hade det hur bra som helst, inga konflikter ocj vi skrattade massor!
Efter maten så gicl vi över till Föräldrarna igen och umgicks. Så himla skönt att komma iväg sådär på kvällen. Embla somnar alltid som en stock när vi kommer hem.

Så nu ligger jag här i min säng och lyssnar på Gavin. Ska försöka ta igen lite sömn inatt. Är grymt slut.
Imorgon kväll kommer Hjärtat hit. Som jag längtat! Nu har vi inte setts sen i måndags. Det är många dagar utan varandra. Jag hade helst sett att jag fick de där varma kramarna och leendena varje dag. Det fladdrar till i mitt hjärta bara av tanken på att det kan bli sant i framtiden. Att få glädjen att ha honom vid min sida varje dag.

Näe, några Gavinlåtar till sen är det dags att stänga mina blå för denna dag.
Räknar med att min helg blir fantastisk den med!

Godnatt!
Kommentera inlägget här: