~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Frånvarande.

Kategori: Vardagen

Im sorry. Men bloggen får lida nu när man har semester! Vi är givetvis tillbaka från resan till Västervik. Det var helt underbara sex dagar som vi spenderade där! Vädret var till vår fördel varje dag, tokvarmt och soligt.
Det blev bad för Embla varje dag. Själv hann man med tre dopp i havet = lyckad semester enligt mig ;)
Mådde så himla bra med nästan hela familjen samlad och varje dag var helt enkelt bäst!

Vi fortsätter att svettas bort vår semester jag och Embla. Igår for vi ner till stranden och planen är att göra densamma idag så fort Embla vaknat från sin tupplur.
Jag har Emblalös helg nu till helgen, Emblas pappa kommer och hämtar henne ikväll. Så imorgon är det jag som far till Vallentuna och firar A som fyllt 30 och på söndag åker jag till Uppsala med familjen och firar storebror som fyller 35.

Kort och gott. Vi lever och mår skitbra. Vi njuter av varje dag med sol! :)



Kvällslek i Västervik!



Embla visar upp sina smycken (som gick sönder tre sekunder efteråt)



Semesterlyx ;)



Embla igår på stranden!



Jag har investerat i en mycket efterlängtad rockabillyklänning. Ska premiäranvändas på älskade J's födelsedagsfest om två veckor! :D

Kommentera inlägget här: