~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Här sitter vi...

Kategori: Vardagen

Här sitter jag och Embla i soffan och är kladdiga av det kvava vädret. En av oss är iaf avduschad och doftar rent. Och det är inte jag. Ska ta mig en dusch strax jag med.

Planen för eftermiddagen var att hänga på stranden. Mellis förberett i form av mackor, vindruvor, nyponsoppa och vatten. Ahja. Vi hann med ett dopp och lite sandlek. Sen kom åskan och förstörde. Det började regna tunga droppar så det var bara att ge sig hemåt efter ca 1,5 timme.

Men nu sitter jag med en halvhängande unge i knät och tittar på Dumbo som är nya favoriten, till mammans förtjusning.

Blir en lugn hemmakväll nu eftersom vi båda är rätt slöa pga vädret. Det är inte fy skam det heller! :)



Min lilla badgalning leker på stranden.

Kommentera inlägget här: