~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Åhmajgaad.

Kategori: Vardagen

Okej. Så idag är tydligen en sådan dag då jag ska vara trött heeela dagen. Hade enorma svårigheter att vakna imorse trots sju timmars sömn. Ögonen ville inte alls öppna sig och samarbeta med mig.

Nåväl. Ska väl försöka få lite saker gjort idag med. Och så blir det en kvällsfika med S som kommit hem från Turkiet, har inte träffat henne på över en månad!

Någonstans däremellan ska jag hinna ut och springa. Trotsar mitt zombiestadie och tar mig ut. Jag måste. Jag kan. Jag vill.

Gick ut på en powerwalk med hjärtat igår, var väldigt skönt och kul att få sällskap för en gångs skull :)
Får man erkänna att man saknar honom redan trots att det bara var en timme sen vi skiljdes åt?

Imorgon får jag hem min älskade skruttunge också! Åååh vad jag saknar henne! Min lilla älskling! Hjärtat börjar slå fortare direkt när jag tänker på henne.

Men nu ska jag fortsätta med att överleva dagen här. Kaffe är min bästa vän som alltid!

Toodels!
Kommentera inlägget här: