~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Bara en onsdag.

Kategori: Vardagen

En onsdag som bara flutit på precis som den ska.
Hade tvättstuga på eftermiddagen och mellan passen där så har jag städat.
Om en stund ska jag gå iväg och köra ett boxpass och sen har jag en bokad telefondejt med P. Vi hörs och ses alldeles för sällan nu och jag kommer på mig själv me hur dålig jag är på att höra av mig till folk mellan varven.

Just nu är en sån period där jag varit skitdålig på att hålla kontakten med mina vänner. Kan inte skylla på något utom att jag helt enkelt är uppe i mitt eget totalt. Dålig ursäkt, jag vet. Men måste bättra mig.
Jag vill ju träffa mina vänner mer!

Det är tur att vi styrt upp midsommaraftonskvällen med grill och umgänge, är glad att såpass många ville hänga på! Ser fram emot det som tusan :)

Nu ska jag dricka min typ tusende kopp kaffe för dagen, plocka ihop tvätten och sen göra mig iordning för veckans tredje träningspass. Ska bli ruskigt skönt!

Toodels!
Kommentera inlägget här: