~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Kattdoktorn.

Kategori: Vardagen

Så fick ena katten åka ner till veterinären efter ett äckligt spymaraton här hemma. Hon blev kvar där över dagen så får vi se vad som händer. Klart man oroar sig, men oroar mig mycket över kostnaden också. Det är ju inte direkt billigt med vård av djur.
 
Embla var oerhört bekymrad över att Selma skulle till doktorn. "Embla följa med Selma till kattdoktorn, hålla handen". Empatiskt barn javisst!
 
Har en skön träningsvärk idag, körde träning hemma igår. Behövde verkligen få ur en massa dålig energi och såklart röra på mig. Det skulle jag behöva jämt med mitt stillasittande jobb.
Kör säkert ett pass ikväll också trots smärtan. Pain is pleasure.
 
Annars så har jag inte mycket att förtälja. Inget jag orkar gå in närmare på just idag åtminstone. Känner att det får bli ett ytligt inlägg. Inga direkta tankar och filosofier att dela med mig av just nu iaf.
 
Så näe.
 
Det blir bra.
 
 
Kommentera inlägget här: