~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Dagens positiva.

Kategori: Vardagen

När jag ändå sitter här så måste jag fullfölja min lilla utmaning.
 
Dagens tre positiva.
 
Dag 7/7.
 
1. Har haft en supermysig morgon bara jag och Embla. Sovmorgon till halv åtta. Mysfrukost med sång och promenad till Emblas pappa då vi pratade och skrattade hela vägen.
 
2. Får träffa hela min familj på Emblas kalas i eftermiddag. Älskar ju att umgås med Familjen, blod kommer alltid vara tjockare än vatten.
 
3. Jag känner mig så tillfreds idag. Lugn och inte stressad över något. Det tillhör ovanligheterna att jag inte är sönderstressad och känner att jag har tusen saker att göra. Idag ska jag göra allt i lagom takt.
 
Och när vi väl är inne på att jag inte är stressad så kan jag göra en fin liten punktlista åt mig själv vad jag har att roa mig med under dagen. Är ledig idag, så det är skönt.
 
* Ska sätta mig ner och göra typ inventering av vad jag har hemma, utefter det göra en stor inhandlingslista med vad som saknas hemma.
 
* Tvättstuga.
 
* Storstäda hemmet. Passa på när man är ensam hemma.
 
* Åka och storhandla när jag väl har tillgång till min egen bil. (Styvpappan har lånat den i över en veckas tid nu)
 
* Träna.
 
* Gå över på middag och kalas hos Familjen.
 
* Icke att förglömma att slå in Emblas presenter. Och fasiken inte glömma dom hemma när jag väl ska iväg. Vore rätt typiskt mig annars... ;)
 
Så nu tänkte jag sätta fart här, har gått och lallat omkring här alldeles för länge.
 
Toodels!
 
 
Kommentera inlägget här: